Klacht Bol.com: Geen vertrouwen meer of het opgelost word

De 20 richting Brunssum

Hallo,

Op 20 mei heb ik de Havilo krabpaal van Beeztees besteld van €180. Ik zou deze 22 mei binnen krijgen. Toen op 22 mei de bezorger het pakket had afgegeven, bleek bij uitpakken de helft te missen. Ik heb toen meteen met bol gechat/gebeld en ik zou diezelfde dag of de dag erna alsnog de track en trace, en het pakket krijgen. Dit had ik 30 mei nog niet gekregen en heb toen weer gechat/gebeld met bol. Zei hadden toen al 2 keer naar online4pets gemaild/gebeld dus ik zou even moeten wachten. Ik kreeg dan ook snel een mail terug van online4pets en hun zouden de zaak maandag (25 mei) oppakken met DPD. DPD had naar hun zeggen het pakket kwijt gemaakt. Wanneer DPD het pakket niet meer zou vinden, zouden hun het die maandag nog opnieuw opsturen. Toen ik dinsdag zelf contact met hun opnam omdat hun dat niet deden, bleek het product niet meer op voorraad. Dit zou er de dag erna zijn, en dan zouden ze het meteen opsturen. Toen ik daarna (27 mei) weer contact met hun opnam omdat hun dat niet deden, bleek het product nogsteeds niet op voorraad. Nu heb ik dan nogsteeds niet mijn product ontvangen en ligt er al bijna een week een halve krabpaal in mijn huis. Ik vind dit erg schandalig, zeker na de nu al 4 valse beloftes die ik heb gehoord. Bovendien weet ik nogsteeds niet wanneer het komt.

Mvg,

Sterre

Ik wil mijn krabpaal zo snel mogenlijk compleet hebben en geen valse beloftes meer

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    De 20 richting Brunssum
    Bedankt! Dan wacht ik rustig af

Ook een klacht indienen over Bol.com?