Klacht Bol.com: Gegarandeerd morgen in huis......niet dus.

Klachtnummer
# 300572
Gebruiker
E. Gijsbertsen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb tegen 21:30 uur een bestelling gedaan bij Bol.com. Belofte van uiterlijk 23:00 uur bestellen, volgende dag bezorgd wordt niet nagekomen. Kan het pas overmorgen ophalen bij afhaalpunt. Daarop gebeld met de vraag om de afleverdatum naar morgen te zetten. Kon niet, aldus Bol. Of ik moest maar geduld hebben en maar een dag wachten, of ik moest de order maar annuleren. Zou vervolgens nog 3 tot 5 werkdagen moeten wachten om m’n geld terug te krijgen. Eerst beloven, dan niet nakomen....onbetrouwbaar heet dat....

Gewenste oplossing

Alsnog levering op tijdstip zoals beloofd (morgen)

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste E. Gijsbertsen,

    Vervelend dat uw bestelling langer duurt dan verwacht. Ik heb uw gegevens gevonden. Er zal zo snel mogelijk contact met u opgenomen worden.

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E. Gijsbertsen,

    Gezien ik geen antwoord op mijn e-mail heb gehad, sluit ik uw klacht. U kunt uiteraard alsnog per mail reageren.

    Met vriendelijke groet,

    Charlotte van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen