Opgelost door Bol.com: gekochte segway blijkt geen echte segway, en is gevaarlijk

robert

ik heb een segway besteld via bol.com, en die bleek bij aankomst ( zaterdag 5 dec ), na het eerste ritje rijden, niet te werken, en mijn zoon is gevallen, en heeft daarbij ook zijn telefoon gebroken. toen hebben w ehet product beter bekeken, en bleek het helemaal geen echte segway te zijn, maar een "nepperd ", meteen gebeld, maar bol.com wil alleen het aankoopbedrag van de segway terugstorten, maar niet de telefoon repareren of vergoeden, terwijl ze een gevaarlijk ondeugelijk product aanbieden, alsof het een segway is, en na meerdere mailtjes en telefoontjes, nog steeds geen oplossing, en het product blijft gewoon bij hun te koop staan, ze hebben alleen de prijs verlaagd op 7 dec, van 450,00 naar 385,00 ???????
Ik vraag me af hoeveel andere "nep "merk producten nog meer word aangeboden door bol.com, terwijl je toch zou verwachten dat zo een bedrijf zich niet zou inlaten met dit soort praktijken, en dus geen nepproducten zou aanbieden, zeker niet als er ongelukken mee gebeuren.

Ik wens graag een echte segway, want ik heb betaald voor segway, dat staat ook op de factuur, en ik wil dat de telefoon van mijn zoon word gerepareerd, of vervangen door bol.com

Bol.com
    Beste meneer Sikkema,

Wat een vervelende situatie. Ik hoop dat het goed gaat met uw zoon.
    We nemen deze klacht uiteraard in behandeling en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.

Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
    Bol.com
    Beste meneer Sikkema,

We hebben elkaar gister gesproken en zijn tot een oplossing gekomen.
    Een fijne dag toegewenst!.

Vriendelijke groet,
    Floor van bol.com
    robert
    Ik ben helemaal tevreden met de oplossing.

robert

Ook een klacht indienen over Bol.com?