Opgelost door Bol.com: Geld niet terug gehad na retourneren verkeerd product.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 301956
Gebruiker
M Damen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Deli-Lifestyle (extern verkoper van Bol.com) heeft tot twee maal toe een andere stoel geleverd dan ik had besteld via BOL.com. De eerste keer netjes omgewisseld, maar helaas opnieuw verkeerde stoel. Daarna heeft dit bedrijf via de mail niet van zich laten horen en was herhaaldelijk telefonisch niet bereikbaar. Uiteindelijk via bemiddeling van BOL.com de stoel terug gestuurd, maar dat kon alleen door de stoel naar BOL.com te sturen aangezien er geen gratis terugzendmogelijkheid was naar Deli-lifestyle zelf (omdat de terugzend termijn al voorbij was lukte dat niet via de site. Van BOL.com de bevestiging gekregen dat de stoel was aangekomen en naar de externe verkoper terug gestuurd. Alleen heb ik nog niet mijn geld retour gekregen.

De oplossing

Geld terug zoals afgesproken.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste M Damen,

    Wat vervelend dat er zoveel fout is gegaan bij uw bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb uw gegevens gevonden en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M Damen,

    Mijn collega Isaac heeft contact met u gehad. Ik ga er vanuit dat alles naar wens is. Mocht er nog iets zijn wat wij voor u kunnen doen, dan horen wij dit graag. U kunt altijd mailen naar klantenservice@bol.com.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M Damen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inderdaad nu van BOL.com het aankoopbedrag retour gekregen en daarbij nog een cadeaubon van 20,- euro op mijn BOL.com account voor alle moeite. Uiteindelijk netjes afgehandeld, deze site heeft hierbij ook geholpen!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen