Klacht Bol.com: Geld nog niet terug en botte medewerker

D. Sp

Waar het mij nu om gaat is dat mij afgelopen woensdag(11 juli), na meerdere keren contact. Telefonisch beloofd is dat er 319 euro binnen 3 werkdagen teruggestort zou worden, omdat Bol.com geen reactie kreeg van de externe verkoper Twizzo.nl. Vandaag (3 weken verder na terugzending) werd mij opeens verteld dat er nog geen terugkoppeling is van het magazijn van Twizzo en ze daarom nog niet kunnen terugbetalen. Inmiddels is er zoveel tijd verstreken gegaan dat de medewerker van bol.com vandaag een nieuwe retourmelding heeft moeten doen. Volgens hem was dit de reden dat het eerder fout ging met de terugbetaling nu dit gedaan was zou het zeker goedkomen. Vervolgens kreeg ik dus later te horen dat ik weer eerst moet wachten van een andere medewerker. Ik heb deze vrouw uitgelegd dat ik het niet eens ben en dat bol.com mij steeds iets anders vertelt. Ze reageerde nogal luchting en vond dat ik maar moest wachten, toonde geen begrip en luisterde niet naar mijn verhaal en verbrak de verbinding. Deze mevrouw zei dat ik onredelijk deed en noemde mij bij mijn voornaam net alsof een schoolvriendin van haar ben. Wat een slechte service!

Geld z.s.m. terug en een excuses vanuit de mewerker die zo bot tegen mij was en dus niet van een collega. Of een bevestiging dat deze medewerker is aangesproken op haar gedrag door haar leidinggevende.

Bol.com
    Beste klant,

Dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega's van de klantenservice hier op dit moment mee bezig zijn. De verkoper dient uw retour te bevestigen, zodat terugbetaling kan plaatsvinden.

Uiteraard zorg ik er voor dat mijn collega van de klantenservice, waarvan u aangeeft dat de medewerker bot tegen u deed, hier een terugkoppeling krijgt. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Mijn excuses nogmaals.

Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?