Opgelost door Bol.com: Geld van Bol.com cadeaubon 'verdwijnt'

JeroenK89

Van vrienden heb ik een cadeaubon van Bol.com ontvangen. Nou, hartstikke leuk zou je zeggen. Nu wilde ik graag een boek kopen, maar bij het plaatsen van de bestelling kreeg ik het bericht dat mijn kaart niet meer geldig is. Via de website heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice of zij mij zouden kunnen helpen. Ik zou het namelijk bijzonder jammer vinden dat het cadeau van mijn vrienden zomaar 'verdwijnt'. Via mail kreeg ik te horen dat de geldigheidsduur drie jaar was. Dit stond nergens vermeld op de pas, wat ik bijzonder frappant vind. Het kan toch niet zomaar dat Bol.com na drie jaren 25 euro gewoon gratis in hun zakken kunnen stoppen? Al helemaal niet zonder het in ieder geval op de pas duidelijk aan te geven.. Bijzonder klantonvriendelijk vind ik dit.

Herstellen van de waarde van de pas

Bol.com
    Beste J Koops,

Wat vervelend dat de kaart nu verlopen heeft. Kunt u mij misschien het e-mailadres waar uw account mee ingeschreven is geven? Dan kan ik even meekijken. Ik wens u nog een fijne dag.

Isaac
    bol.com

JeroenK89
Waarde hersteld

Ook een klacht indienen over Bol.com?