Opgelost door Bol.com: Geld van Bol.com cadeaubon 'verdwijnt'

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 301180
Gebruiker
JeroenK89
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van vrienden heb ik een cadeaubon van Bol.com ontvangen. Nou, hartstikke leuk zou je zeggen. Nu wilde ik graag een boek kopen, maar bij het plaatsen van de bestelling kreeg ik het bericht dat mijn kaart niet meer geldig is. Via de website heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice of zij mij zouden kunnen helpen. Ik zou het namelijk bijzonder jammer vinden dat het cadeau van mijn vrienden zomaar 'verdwijnt'. Via mail kreeg ik te horen dat de geldigheidsduur drie jaar was. Dit stond nergens vermeld op de pas, wat ik bijzonder frappant vind. Het kan toch niet zomaar dat Bol.com na drie jaren 25 euro gewoon gratis in hun zakken kunnen stoppen? Al helemaal niet zonder het in ieder geval op de pas duidelijk aan te geven.. Bijzonder klantonvriendelijk vind ik dit.

De oplossing

Herstellen van de waarde van de pas

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste J Koops,

    Wat vervelend dat de kaart nu verlopen heeft. Kunt u mij misschien het e-mailadres waar uw account mee ingeschreven is geven? Dan kan ik even meekijken. Ik wens u nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JeroenK89
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waarde hersteld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen