Opgelost door Bol.com: Geld wordt niet vrijgegeven op creditcard

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 280877
Gebruiker
Christwx
Datum
2 reacties

Details

De klacht

IPhone X besteld maar een week later geannuleerd omdat de verzending wel heel lang op zich liet wachten. Helaas tot op heden het bedrag niet vrijgegeven op mijn creditcard. Een chatsessie heeft helaas ook weinig nut gehad. Gaat toch wel om een redelijk groot bedrag! Ben niet de enige met deze klacht heb ik al gezien!

De oplossing

Geld vrijgeven op de creditcard

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Uw bericht is gelezen en ik neem zo snel mogelijk contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Christof,

    Na aanleiding van ons telefoongesprek zal ik dit bericht sluiten.
    Nogmaals een goede reis gewenst.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Christwx
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen