Opgelost door Bol.com: geretourneerd boek

j. Bouman

Betreft 2de hands boek Dit boek ontvangen maar was vies dus naar tel.overleg retour klant. BEWIJS VAN AFLEVERING HEB IK dit alles al diverse malen verteld op papier gezet bewijs gezonden Bol com. Heeft na dat ik niet wilde betalen dit uit handen gegeven aan Accoun+or in Utrecht Ook daar al diverse gesprekken schriftelijk gehad en ook bewijs gezonden sturen mij terug naar Bol .com maar die willen niets doen omdat ze het uit handen gegeven hebben. nu zover dat ik dagvaarding kantonrechter krijg Nogmaals boek is bij klant retour( Ik zelf nieuw boek besteld bij Bol.com) bewijsmateriaal aanwezig
hoe kunnen we dit laten stoppen Sorry maar ik heb het gevoel dat ik tegen een muur praat Betalen doe ik niet omdat ik niet weet waarom Hopelijk kunt u met de oplossing komen

Dat Bol.com deze zaak goed nakijkt en tot actie overgaat boek retour klant i.o.m Bol.com. Later door vakantie ook daar was bol.com van op de hoogte en dan opdracht geven accoun+or te laten stoppen met deze acties

Bol.com
    Beste heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
    j. Bouman
    klacht opgelost Wel jammer dat niemand eerder de moeite heeft genomen om mijn klacht te bekijken bij Bol.com Bedankt Marieke

j. Bouman

Ook een klacht indienen over Bol.com?