Opgelost door Bol.com: Gescheurd en rommelig cadeaupapier

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 188836
Gebruiker
Justinschäffer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een artikel besteld bij bol.com en hierbij 1.99 euro betaald voor een inpakservice. Het pakket werd geleverd met rommelig en gescheurd cadeaupapier. Ik heb foto's gemaakt en deze met een verzoek om 1.99 euro in mindering op mijn factuur te brengen gestuurd naar de bol.com klantenservice. De factuur is overigens nog niet betaald. Hierop krijg ik te horen dat dit systeemtechnisch niet kan en dat ik cadeautegoed van 2.50 krijg ter compensatie.

Ik ga hier niet mee akkoord omdat ik voorlopig niet van plan ben bij bol te bestellen. Ik ben zeer ontevreden met de manier waarop het pakket is ingepakt en wens dan ook mijn geld terug. Het is belachelijk dat bol dit afdoet met een flauw excuus als het kan systeemtechnisch niet.

De oplossing

Geld terug ;1.99 euro

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Justin,

    Jouw melding is gelezen. We hebben je gegevens kunnen vinden er er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op.

    Groet, Didi van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Justin,

    Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen.

    Groet, Didi van bol.com
  3. Auteur
    Justinschäffer
    Datum
    Klacht is zoals verzocht afgehandeld, er wordt 1. 99 euro vergoed en de 2.50 euro cadeaubon mag worden gehouden. Goed bezig bol. Com.

    Wel zou ik als verbeterpunt meewerken geven dat de 1e lijn klantenservice 2 keer met hetzelfde antwoord komt terwijl ik al had aangegeven dat ik niet akkoord was. Ter verbetering zou de klantenservice eerder door kunnen verwijzen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Justinschäffer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen