Klacht Bol.com: Gezien het aantal klachten dat over bol.com is binnen gekomen is me veel duidelijk.

Klachtnummer
# 329396
Gebruiker
L.P.M. Geraedts
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In augustus 2018 een scheerapparaat gekocht. Er ontbrak een klein hulpstukje.
Vanaf die datum tot op heden (29 okt.) tientallen mails gestuurd. Telkens kreeg ik een ander smoesje of toezegging. Mijn klacht is door ongeveer tien verschillende medewerkers van bol.com behandeld.
Ik heb inmiddels de hoop opgegeven.
Het ergste is dat je iedere keer een "begripvolle" medewerker treft die, waarvan
je hoopt, dat er een oplossing komt. Ook telefonische toezeggingen ontvangen.
Ik had eigenlijk mijn klacht wat scherper willen formuleren.

De oplossing

De geloofwaardigheid van dit bedrijf ontneemt mij alle hoop voor een goede afloop.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    We hebben je melding gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Zoals beloofd heb ik deze melding in behandeling genomen. Graag had ik u telefonisch gesproken, helaas heb ik u niet kunnen bereiken. Daarom heb ik u een e-mail gestuurd.

    Zou u op die e-mail kunnen reageren? Uw antwoord komt rechtstreeks bij mij terecht.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen