Klacht Bol.com: Graag geld storten op rekening ipv een tegoed.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 560297
Gebruiker
r.kef
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik krijg mijn geld niet terug gestort op mijn rekening. Maar het geld komt als een cadeaubon in het systeem.
Mijn bestelling was groot genoeg om de cadeaubonnen te verzilveren.
Het is mij door meerdere mensen en ook door een partner van bol.com beloofd dat ik geld teruggestort zou krijgen en geen tegoed bij Bol.com.

De oplossing

Geld storten.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
r.kef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens de regels mag bol.com geld terug storten als een cadeaubon. Dat staat in de voorwaarden. Bol.com denkt niet mee met de klant. En beloofd eerder geld op de rekening te storten. Nu heb ik 2 keer voor de knex set betaald. Hele slechte service van bol.com.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen