Klacht Bol.com: Graag geld terug voor "verlopen" cadeaukaart

Klachtnummer
# 282135
Gebruiker
A vd Burgt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

cadeaukaart gekregen. Deze is verlopen. Er staat geen eind datum op de kaart.

De oplossing

de €50 terug of alsnog te besteden.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste A. vd Burgt,

    Vandaag heb ik u telefonische geprobeerd te bereiken, helaas heb ik u niet kunnen spreken.
    Graag kijk ik met u mee naar bovenstaand bericht. Kunt u in een reactie het kaartnummer van uw cadeaubon achterlaten. Dan kan ik kijken wat ik voor u kan doen.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste A. vd Burgt,

    Na aanleiding van ons telefonisch contact zal ik deze klacht sluiten.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen