Klacht Bol.com: Gratis Tefal pan niet ontvangen, aanbieding andere site misgelopen.

Dongevity

Afgelopen weekend de Tefal Contactgrill GC3050 gekocht bij bol.com. Deze was 67,80euro. Bij een concurrerende site was deze enkele dagen voor 20 euro minder te verkrijgen.

Ik koos ervoor de contactgrill bij bol.com te kopen, aangezien mij werd voorgespiegeld dat een gratis Tefal Melody steelpan twv 29.95eur zou worden toegevoegd aan het pakket. Er staat bij 'op=op'. Soms heb je dus pech met een bestelling, maar tot op de dag van vandaag adverteert bol.com nog met deze actie. Ik voldoe aan alle voorwaarden hiervan.

Mijn pakket opgehaald bij de lokale Albert Heijn, maar toen bleek bij thuiskomst de pan te ontbreken in het pakket, terwijl deze wel staat aangegeven op de pakbon.

Ik heb telefonisch contact gehad met een medewerkster die mij vertelde dat de pan dan waarschijnlijk op is. Nogmaals, dit kan altijd gebeuren, maar een website mag dan nooit meer adverteren met deze reclame-actie, zeker niet tot 4 dagen na een bestelling. Dit is verkopen onder valse voorwendselen.

Ik heb mijn product inmiddels op een andere website gekocht die iets goedkoper is. Ik zou graag zien dat het mislopen van een eerdere korting op een andere website (15 euro, minus het voordeel dat ik nu heb) dan wel een ander product wordt toegezonden naar mij als geleden schade.

Hopelijk biedt dit genoeg vertrouwen om in de toekomst toch nog eens voor bol.com te kiezen. Tot op heden was ik namelijk zeer tevreden over jullie bedrijf.

Tevens verwacht ik dat mijn inmiddels betaalde bedrag voor de grill binnen redelijke termijn wordt teruggestort, nadat jullie de grill retour hebben ontvangen.

Dongevity
    Klacht is serieus genomen en ik ben al snel teruggebeld, maar was zelf helaas even niet bij mijn gsm. Klacht wordt nu intern behandeld begrijp ik via mail, ik wacht dus geduldig af.
    Bol.com
    Beste Donny,

Hartelijk dank voor ons gesprek zojuist. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op voor een concrete oplossing.

Jade van bol.com
    Dongevity
    Probleem is opgelost. Hartelijk dank voor de snelle reactie.

Mvg Donny
    Bol.com
    Graag gedaan, Donny.

Ik wens je een fijne dag!

Jade van bol.com
    Goed opgelost door bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?