Klacht Bol.com: Headset die niet geleverd wordt vanwege prijs die niet klopte

bkhhw

Recent, zo'n 3 dagen geleden, was er op bol.com een actie dat je een Steelseries Siberia V2 Rood kon krijgen voor een heel laag bedrag.

Als trouwe en tevreden klant van bol.com gelijk de headset besteld, een voor me broertje en die voor mij zelf. Tot ik een mail kreeg dat alle headsets geannuleerd werden doordat er fout in de prijs zat. Mijn reactie was natuurlijk dat ik erg teleurgesteld was.

Ik had besloten om contact op te zoeken met bol.com, door eerst te twitteren. Daar kreeg ik alleen meer dan: "Bij een prijsfout mag bol.com de bestelling annuleren, lees artikel 4.2 in de algemene voorwaarden. Onze welgemeende excuses."

Ontevreden met die reactie gelijk een mail gestuurt naar bol.com, met precies de zelfde reactie als die ik van de Twitter service kreeg te horen.
Maar in artikel 4.2 staat: "Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet." Dus niet over de prijs, waar het nu om gaat!
En in artikel 9 staat dat u de prijs niet mag verhogen!

Ik zou graag dit product, in mijn geval Steelseries Siberia V2 Rood, geleverd krijgen.

Bol.com
    Als afgesproken in ons telefoongesprek van vandaag, heb ik voor u een Samsung oplader besteld.De oplader ontvangt u binnen enkele dagen.Indien u nog vragen heeft over uw bestelling met bestelnummer 8233336620 of over de oplader voor de ‘Samsung Chat 335 – Zwart’, reageer dan op deze e-mail en u krijgt dan een reactie van mij.
    bkhhw
    Een Samsung oplader? Ik heb hier volgens mij niet om gevraagd, en ik ben dan ook vandaag niet gebeld. Ik neem aan dat hier weer een fout plaats vindt.
    Bol.com
    Geachte heer,Dit is inderdaad niet aan u gericht. Onze welgemeende excuses voor deze miscommunicatie vanuit onze kant. Wij nemen vandaag contact met u op.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    bkhhw
    U heeft mij gemaild met de woorden:
    "zelfs als het al niet meteen duidelijk behoort te zijn dat hier een vergissing in het spel is, dan is het verschil in prijs zo aanzienlijk dat er in ieder geval reden is voor twijfel. En de wetgever stelt dat ingeval van twijfel omtrent de juistheid van de prijs de consument een nader onderzoek dient te verrichten."Echter is het me nooit opgevallen dat de muis voor de foute prijs is aangeboden.
    bkhhw
    Bij de Albert Heijn kan je voor 6 euro een headset kopen, of een muis! Ik vind hier dan ook niks geks aan.

Ook een klacht indienen over Bol.com?