Klacht Bol.com: Headset die niet geleverd wordt vanwege prijs die niet klopte
Details
De klacht
Recent, zo'n 3 dagen geleden, was er op bol.com een actie dat je een Steelseries Siberia V2 Rood kon krijgen voor een heel laag bedrag.Als trouwe en tevreden klant van bol.com gelijk de headset besteld, een voor me broertje en die voor mij zelf. Tot ik een mail kreeg dat alle headsets geannuleerd werden doordat er fout in de prijs zat. Mijn reactie was natuurlijk dat ik erg teleurgesteld was.
Ik had besloten om contact op te zoeken met bol.com, door eerst te twitteren. Daar kreeg ik alleen meer dan: "Bij een prijsfout mag bol.com de bestelling annuleren, lees artikel 4.2 in de algemene voorwaarden. Onze welgemeende excuses."
Ontevreden met die reactie gelijk een mail gestuurt naar bol.com, met precies de zelfde reactie als die ik van de Twitter service kreeg te horen.
Maar in artikel 4.2 staat: "Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet." Dus niet over de prijs, waar het nu om gaat!
En in artikel 9 staat dat u de prijs niet mag verhogen!
De oplossing
Ik zou graag dit product, in mijn geval Steelseries Siberia V2 Rood, geleverd krijgen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.