Klacht Bol.com: Heel slechte voorlichting en communicatie bol.com

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 341211
Gebruiker
Voyager003
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren een droger besteld , telefonisch contact over gehad . De droger zou vandaag bezorgt worden . Dit stond ook in ons account . We zouden een mail of telefoontje krijgen . Dit kwam niet dus vanmorgen zelf maar gebeld . Blijkt dat de droger hoogstwaarschijnlijk niet bezorgt wordt vandaag . Ze gaan kijken wat ze kunnen doen , we worden voor 12 uur terug gebeld is de reactie . Dit kregen we om 10 uur te horen . Tien over 12 zelf maar weer gebeld . Weer een half uur in de wacht waarna we het bericht krijgen dat de droger niet gaat komen . Ik boos want ik heb speciaal vrij geregeld en bol komt niet op het idee om zelf ff te melden dat we voor niks zitten wachten .medewerker bol.com heel geirriteerd omdat wij niet tevreden zijn dus uiteindelijk na 5 keer telefonisch contact waarvan niet een keer van bol uit , de bestelling maar geannuleerd

De oplossing

We hadden op z’n minst graag excuses . We hebben tenslotte helaas een vrije dag opgegeven voor niks . Het mooiste zou zijn als bol dit gewoon netjes afhandeld .

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Britta heeft gereageerd op dit bericht en daarom sluit ik het.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Voyager003
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuses voor de behandeling. En een goedmaker kadobon van 20 euro. Bol.com kan beloftes niet nakomen. Een product verkocht dan is het afwachten wat er gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen