Klacht Bol.com: Heel slechte voorlichting en communicatie bol.com

content Niet opgelost
Voyager003

Gisteren een droger besteld , telefonisch contact over gehad . De droger zou vandaag bezorgt worden . Dit stond ook in ons account . We zouden een mail of telefoontje krijgen . Dit kwam niet dus vanmorgen zelf maar gebeld . Blijkt dat de droger hoogstwaarschijnlijk niet bezorgt wordt vandaag . Ze gaan kijken wat ze kunnen doen , we worden voor 12 uur terug gebeld is de reactie . Dit kregen we om 10 uur te horen . Tien over 12 zelf maar weer gebeld . Weer een half uur in de wacht waarna we het bericht krijgen dat de droger niet gaat komen . Ik boos want ik heb speciaal vrij geregeld en bol komt niet op het idee om zelf ff te melden dat we voor niks zitten wachten .medewerker bol.com heel geirriteerd omdat wij niet tevreden zijn dus uiteindelijk na 5 keer telefonisch contact waarvan niet een keer van bol uit , de bestelling maar geannuleerd

We hadden op z’n minst graag excuses . We hebben tenslotte helaas een vrije dag opgegeven voor niks . Het mooiste zou zijn als bol dit gewoon netjes afhandeld .

Bol.com
    Beste klant,

Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Britta heeft gereageerd op dit bericht en daarom sluit ik het.

Jolanda van bol.com

Voyager003
Excuses voor de behandeling. En een goedmaker kadobon van 20 euro. Bol.com kan beloftes niet nakomen. Een product verkocht dan is het afwachten wat er gebeurd.

Ook een klacht indienen over Bol.com?