Opgelost door Bol.com: Herrinering betaling na twee jaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84424
Gebruiker
SW
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tot mijn grote schrik ontving ik vanmorgen plotseling een 5/tal eerste herinneringen per e/mail van Bol.com. Het gaat om bestellingen op: 23 februari 2012, 03 november 2011, 01 februari 2013 , 29 mei 2012 en 30 mei 2012 . De artikelen heb ik destijds ontvangen. Volgens artikel 28 van BW 7 verjaart bij een consumentenkoop de rechtsvordering tot betaling van de koopprijs door verloop van twee jaren. Het betreft hier slecht één aankoop uit 2013. De rest is echter verjaart. Ik ben bereid om de betaling te verrichten voor het artikel uit 2013 maar voor een aanschaf meer dan 3 jaar geleden kan ik toch geen betaling meer achterhalen. Ik kan niet meer achterhalen door wie en van welk rekeningnummer de betaling is gekomen.

De oplossing

Ik wil de betaling van het product uit 2013 te betalen en de rest moet worden kwijtgescholden gezien de wetgeving.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,U heeft zojuist een e-mail ontvangen over een passende oplossing.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  3. Auteur
    SW
    Datum
    Klacht is snel en goed afgehandeld. Ik ben helemaal tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen