Klacht Bol.com: Het bedrijf geeft geen antwoord op mijn vraag om vergoeding van reparatie.

meloen123

Ik heb een ondeugdelijk product gekocht 2,5 jr geleden, (wasmachine) het is gerepareerd inmiddels maar ik wil dat de verkoper een groot deel van de reparatie vergoedt omdat ik niks geks met het product gedaan heb. (consumentenrecht) Ik heb al drie keer alle gegevens die de klantenservice van bol.com nodig heeft gemaild en doorgebeld (bestelnummer/klantnummer enz.) maar nog geen antwoord op mijn vraag.

Ik wil dat bol.com de reparatie door Whirlpool voor haar rekening neemt, voor een groot deel of helemaal, omdat dat in dit geval redelijk is.

Bol.com
    Beste meloen123,

Inmiddels heb je contact gehad met onze klantenservice. Bij deze sluit ik dit bericht.

Charissa van bol.com

meloen123
Bol.com beweert dat het al een deel van de reparatiekosten betaald heeft en dat dat afdoende zou moeten zijn. Ik ben het daar niet mee eens. Bol.com heeft het over de gebruiksduurverwachting van UNETO maar ik lees op wasmachine.nl dat een Indesit wasmachine veel langer mee zou moeten gaan. Van een wasmachine die bijna 300 euro gekost heeft verwacht ik dat deze langer meegaat dan 2,5 jaar. Volgens mij heb ik toch echt recht op een kostenloze reparatie. Ik ben dus niet tevreden met het antwoord van de verkoper. Volgens Consuwijzer hoef ik helemaal niks bij te betalen. Groet.

Ook een klacht indienen over Bol.com?