Klacht Bol.com: Het is duidelijk dat Bol.com kieskeurig is in de manier hoe de klachten worden afgehandeld.

Jimmy

Kieskeurigheid klachtafhandeling
Het is duidelijk dat Bol.com kieskeurig is in de manier hoe de klachten worden afgehandeld. De ene met dezelfde klacht krijgt het opgelost en de andere niet.

Beste Chantal,
Bedankt voor je teleurstellende reactie, we hebben een dure les geleerd. We zullen nooooooooit een cadeaukaart kopen of geven. We zullen alle onze netwerk op de hoogte stellen over de waardeloze cadeaukaartjes. Als mijn schoonvader heeft de €50 aan ons direct gegeven, zal het altijd geldig blijven en nog netter kunnen we met alle vrijheid kiezen waar we de €50 willen uitgeven.

*************Klacht***********
Bol.com cadeaukaart €50 verlopen.

Mijn vrouw en ik zijn allebei jarig eerste en tweede week van januari. We hebben net een Bol.com cadeaukaart ontvangen voor onze verjaardagen. Bleek dat deze is verlopen. We hebben deze kaar van mijn schoonvader (gepensioneerd) ontvangen.
Toen we gingen iets hier mee bestellen bleek dat de kaart sinds september 2020 verlopen is. Staat op de kaart geen vervaldatum en mijn schoonvader heeft de bon niet meer. Hij gaat sporadisch naar de winkel door corona omstandigheden. Mijn schoonvader heeft deze kaart paar jaar geleden voor ons gekocht. Hij heeft hem kwijt geraakt toen zijn vrouw plotseling ziek geworden en kort daarna overleden.
Nu hebben we de kaart maar helaas verlopen
We willen graag de kaart verzelveren, mijn vrouw is haar baan kwijt door zwangerschap en bevalling en we moeten verder met één inkomen sinds paar jaar "zeker moet ik in deze tijd niet klagen, sommige mensen hebben door corona helemaal geen inkomen".
Is het mogelijk deze kaar te heractiveren zodat deze alsnog gebruikt kan worden?
**************** Reactie van Bol.com
Beste Jimmy.

Bedankt voor je bericht. Graag had ik met alle liefde de cadeaukaart voor je willen vervangen, echter kunnen wij geen verlopen cadeaukaarten heractiveren. Ik had je graag een nieuwe cadeaubon gegeven, zeker gezien het feit wat de situatie is, maar mogen helaas geen uitzonderingen maken.
Mijn welgemeende excuses hiervoor.
Chantal van bol.com

Ik verwacht van een nette bedrijf een eerlijke oplossing. Geld bederft niet maar cadeaukaart van Bol.com zo te zien wel. Ik wil graag een nuchtere "boeren" oplossing zien.

Jimmy
Alweer dank je wel Chantal voor je nogmaals erg teleurstellende reactie, Ik vraag me af of Bol.com heeft een iemand anders dan Chantal om een degelijke oplossing te geven net als deze: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bol.com/klachten/verlopen-cadeaubon-bol.com/details?complaintId=6e40818c-196b-4a62-81a0-92cc4522302d

Ook een klacht indienen over Bol.com?