Opgelost door Bol.com: Het kapotte onderdeel wordt niet vervangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 481107
Gebruiker
Daan#512
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben via Bol.com een sta-op-stoel besteld bij WAYS zwembaden. Binnen de garantietermijn is de afstandsbediening kapot gegaan waarvoor wij een oplossing willen. Wij hebben €40,00 compensatie gekregen voor een nieuwe afstandsbediening echter is er nergens een afstandsbediening te koop. Wij willen dat dit probleem eerlijk wordt oplost

De oplossing

wij willen een nieuwe afstandsbediening of een andere stoel omdat er nog garantie op zit

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daan#512
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is een nieuwe afstandsbediening geleverd door de firma die de stoel heeft geleverd, dankzij bemiddeling van Bol.com
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen