Klacht Bol.com: Het niet nakomen van beloftes/verplichtingen/ bezorgen

Klachtnummer
# 406693
Gebruiker
Doetinchem
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Klacht heb ik onder beschreven

De oplossing

Op advies v uw klantenservice ga ik bij deze een klacht indienen (contact 5-12-2019) na een bestelling van 2 geurtjes “merk just Cavalli” twv 44.78 zijn deze niet zoals beloofd afgeleverd op de juiste dag, na contact werd mij verteld dat deze alsnog zouden komen...dus niet...
Na meerdere contacten werd er gezegd dat de bestelling geannuleerd moest worden omdat er iets verkeerd gegaan zou zijn, teleurstelling natuurlijk daar de cadeaus niet meer op tijd gegeven konden worden met de belofte dat het geld met 5 werkdagen gegarandeerd terug gestort zou zijn ..helaas is dat nu naar 3 weken nog steeds niet gebeurd.
Ik had na de annulering wel gauw nog een nieuwe bestelling gedaan omdat ik nog een cadeau wilde hebben deze heb ik wel keurig ontvangen (ook was het voor die persoon te laat voor z’n verjaardag)
Nu krijg ik tot m’n verbijstering vandaag 5-12-2019 een mail dat mijn bestelling die geannuleerd is toch onderweg is “wat een chaos” .ik zou graag m’n geld terug willen zoals toegezegd

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Doetinchem,

    Bedankt voor je bericht, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    Doetinchem
    Datum
    Fijn dat jullie zo snel reageren, ik hoop dat het snel opgelost zal worden.
    Ik zie het met vol vertrouwen tegemoet ondanks mijn teleurstelling over het verloop van dit alles

    Mvg Marion Bartels
    Doetinchem 7004 an 65

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen