Klacht Bol.com: Het niet nakomen van beloftes/verplichtingen/ bezorgen

Doetinchem

Klacht heb ik onder beschreven

Op advies v uw klantenservice ga ik bij deze een klacht indienen (contact 5-12-2019) na een bestelling van 2 geurtjes “merk just Cavalli” twv 44.78 zijn deze niet zoals beloofd afgeleverd op de juiste dag, na contact werd mij verteld dat deze alsnog zouden komen...dus niet...
Na meerdere contacten werd er gezegd dat de bestelling geannuleerd moest worden omdat er iets verkeerd gegaan zou zijn, teleurstelling natuurlijk daar de cadeaus niet meer op tijd gegeven konden worden met de belofte dat het geld met 5 werkdagen gegarandeerd terug gestort zou zijn ..helaas is dat nu naar 3 weken nog steeds niet gebeurd.
Ik had na de annulering wel gauw nog een nieuwe bestelling gedaan omdat ik nog een cadeau wilde hebben deze heb ik wel keurig ontvangen (ook was het voor die persoon te laat voor z’n verjaardag)
Nu krijg ik tot m’n verbijstering vandaag 5-12-2019 een mail dat mijn bestelling die geannuleerd is toch onderweg is “wat een chaos” .ik zou graag m’n geld terug willen zoals toegezegd

Bol.com
    Beste Doetinchem,

Bedankt voor je bericht, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Charissa van bol.com
    Doetinchem
    Fijn dat jullie zo snel reageren, ik hoop dat het snel opgelost zal worden.
    Ik zie het met vol vertrouwen tegemoet ondanks mijn teleurstelling over het verloop van dit alles

Mvg Marion Bartels
    Doetinchem 7004 an 65

Ook een klacht indienen over Bol.com?