Klacht Bol.com: Het valt me de laatste tijd op dat Bol.com steeds duurder wordt.

Onbekend

Hoge prijs artikel, 20 euro meer dan elders. Ik vind t schandalig.

Ik wil de 20 euro terug

Onbekend
Beste Onbekend, Bol.com en de externe verkopers bieden niet de garantie voor de laagste prijs. De verkoopprijzen van bol.com kunnen dagelijks verschillen. Dit komt omdat de economische prijs en inkoopprijs van de artikelen per dag kunnen veranderen. De externe verkopers mogen zelf hun verkoopprijs bepalen. Omdat de verkoper het zelf mag bepalen, kan het voorkomen dat artikelen bij externe bedrijven duurder of goedkoper zijn.Mocht je het artikel niet meer willen, dan kan je deze altijd binnen het zichttermijn retourneren als het product voldoet aan de retourvoorwaarden. Ik zou zeggen succes bol.com , ik ga de volgende keer eerst beter zoeken naar de voordeligste prijs. Ruim 20 euro verschil doordat ik bij jullie bestel vind ik afzetterij. Kiki&Co Digitale fotolijst met WiFi - 10 inch - Zwart bij bol.com 119,95 https://kikienco.nl/koop/wifi-fotolijst/ 99,00 Verschil 20,95 dus mensen wees gewaarschuwd, bol.com lijkt goedkoop maar is 't beslist niet.

Ook een klacht indienen over Bol.com?