Klacht Bol.com: Het valt me de laatste tijd op dat Bol.com steeds duurder wordt.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 444502
Gebruiker
Onbekend
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoge prijs artikel, 20 euro meer dan elders. Ik vind t schandalig.

De oplossing

Ik wil de 20 euro terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onbekend
Datum
Uiteindelijke oplossing
Beste Onbekend, Bol.com en de externe verkopers bieden niet de garantie voor de laagste prijs. De verkoopprijzen van bol.com kunnen dagelijks verschillen. Dit komt omdat de economische prijs en inkoopprijs van de artikelen per dag kunnen veranderen. De externe verkopers mogen zelf hun verkoopprijs bepalen. Omdat de verkoper het zelf mag bepalen, kan het voorkomen dat artikelen bij externe bedrijven duurder of goedkoper zijn.Mocht je het artikel niet meer willen, dan kan je deze altijd binnen het zichttermijn retourneren als het product voldoet aan de retourvoorwaarden. Ik zou zeggen succes bol.com , ik ga de volgende keer eerst beter zoeken naar de voordeligste prijs. Ruim 20 euro verschil doordat ik bij jullie bestel vind ik afzetterij. Kiki&Co Digitale fotolijst met WiFi - 10 inch - Zwart bij bol.com 119,95 https://kikienco.nl/koop/wifi-fotolijst/ 99,00 Verschil 20,95 dus mensen wees gewaarschuwd, bol.com lijkt goedkoop maar is 't beslist niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen