Klacht Bol.com: Hoge kosten klantenservice en slechte communicatie wanneer je van een andere aanbieder op bol koopt.

Klachtnummer
# 366540
Gebruiker
MM
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een koptelefoon gekocht van een tussenpersoon van bol.com. Dit artikel was defect. Kan gebeuren natuurlijk. Bij retourneren ben ik door tussenpersoon doorverwezen naar Philips die mij niet konden helpen. De tussenpersoon was niet telefonisch bereikbaar. Via de mail ben ik weer doorverwezen naar Philips. Ik heb bol gebeld over de verdere afwikkeling omdat ik er zelf niet uitkwam. Ik ben goed geholpen door bol. De rekening van dit telefoongesprek was € 20, voor het retourneren van een artikel van 35€.

De oplossing

Korting op een volgende aankoop. wij hebben 20€ uitgegeven terwijl wij nog geen koptelefoon in handen hebben.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dank voor je bericht! Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    MM
    Datum
    Dat is 2224635290
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor het doorgeven. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist hebben wij contact gehad via de mail. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?