Klacht Bol.com: Horloge gestuurd naar bol.com, was al defect. Bol.com geeft aan geen horloge ontvangen te hebben.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 332897
Gebruiker
S
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Horloge teruggestuurd naar bol.com, was al defect. Bol.com geeft aan geen horloge ontvangen te hebben en wil geen geld teruggeven.

Gewenste oplossing

Mijn geld terugboeken
Geboden oplossing
Nog niks gehoord, helaas alweer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijk egroet,
    jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik heb deze klacht in behandeling genomen en je zojuist een e-mail gestuurd met informatie.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen