Klacht Bol.com: Houden administratie slecht bij, niet bereikbaar zodra Accountor ingeschakeld is

# 92013
Wendy

Halverwege dit jaar kocht ik bij Bol.com een Canon all in one printer. Deze bleek niet compatible met mijn Notebook, dus ik heb hem geretourneerd. Direct daarna heb ik een HP printer besteld. Deze voldeed en ik heb het bedrag van 59,99 euro betaald.

Vervolgens ging ik op vakantie en na de vakantie had ik opeens een brief van Accountor; ik moest de Canon printer nog betalen. Ik eerst gemaild met Bol.com, die konden niets meer doen, ik moest Accountor hebben. Accountor stuurt alleen maar standaard antwoorden op vragen, erg onwillig en incompetent. Pas nadat ik via deze site een klacht ingediend had ging men mijn dossier eens doorlezen en kwam tot de conclusie dat ik gelijk had. Ik kreeg een excuus brief en dacht dat daarmee de kous af was. Helaas begint nu het hele verhaal weer omdat Bol.com nog steeds in hun systeem heeft staan dat ik de geretourneerde printer nog moet betalen.

Dat Bol in haar administratie zet dat ik de Canon printer geretourneerd heb en dat ik de HP betaald heb. Nu staat de Canon als 'nog te betalen' en bij de HP staat 'geretourneerd'.

Bol.com
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Marieke van bol.com
    Bol.com
    Beste mevrouw,
    Inmiddels heb ik u kort gesproken en u per e-mail geinformeerd over onze oplossing. Fijne vakantie gewenst!
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?