Opgelost door Bol.com: Iets besteld voor 467,24 waarbij nu als alternatief hetzelfde wordt aangeboden voor Euro 627,02.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 402914
Gebruiker
Amber
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik koop op 27 oktober een HP M553dn printer bij Bol.com voor Euro 467,24. Levering uiterlijk 7 november. Ik krijg 10 november een bericht van Bol.com dat de order is geannuleerd door de verkoper. Ik bel met de klactenservice van Bol.com om te vragen wat dit is en waarom er geannuleerd is.
Zij verzekeren mij dat de leverancier binnen 2 dagen contact met mij gaat opnemen.
Na een week bel ik weer en krijg ik dezelfde mededeling. De leverancier neemt contact met u op.
Vandaag krijg ik een bericht dat de procduct specialist van Bol.com een lijstje met printers voor me heeft samengesteld die als vervanger kunnen dienen voor mijn order. Een lijstje mer 2302 items inclusief de printer die ik eerder besteld heb. Nu echter voor de prijs van Euro 627,02.
Ik vraag me nu af of Bol.com geen leveringsverplichting heeft als ik iets bestel voor een bepaalde prijs?

De oplossing

Ik wil dat Bol.com als nog de betreffende printer voor de prijs gaat leveren waarvoor ik het heb besteld en wel zo snel mogelijk.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Amber,

    Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Amber,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Amber
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mij is als nog de betreffende printer aangeboden voor de prijs die we waren overeen gekomen. Na wat aandringen en met behulp van klachtenkompas dus een keurige oplossing.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?