Opgelost door Bol.com: Iets kopen bij BOL is moeilijker dan je denkt.
Details
De klacht
Op 4 oktober 2018 om 12:28 schreef Klantenservice bol.com:Beste meneer ,
Bedankt voor je email waarin je een toelichting geeft van het probleem
Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen op *******.
Helaas heb ik je niet kunnen bereiken, daarom stuur ik je deze email.
Ik heb meteen Iron Sky bekeken en gezien dat deze deel uit maakt van een andere actie, namelijk '10 voor 50 euro'. Dit is de rede dat deze dus niet verrekend kan worden met de '3 voor 25 euro' actie.
Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag!
Met vriendelijke groet,
Henrieke
bol.com klantenservice
Beste Henrieke ,
Helaas heeft u het fout.
De aktie van Iron Sky 10 voor 50 euro , betreft een Blu-ray , geen dvd.
Nog even de uitleg.
Ik wil mee doen met de aktie 3 voor 25 euro.
Alle artikelen die mee doen kosten 9,99 euro per stuk.
Iron Sky op DVD , kost dat ook , echter is men bij Bol 'vergeten' deze aan de aktie toe te voegen , zodat mijn korting niet wordt berekend.
In mijn winkelmand moet ik nu 30 euro betalen , i.p.v. de aktie prijs van 25 euro.
Inmiddels heb ik hier over gebeld , gemaild , maar men begrijpt dit kennelijk niet.
Vriendelijke groet,
Harry.
De oplossing
Graag dat ik 25 euro moet betalen voor de drie DVD's in mijn winkelmand , i.p.v. 30 euro.Graag de DVD van Iron sky toevoegen aan de aktie collectie.
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.