Opgelost door Bol.com: Iets kopen bij BOL is moeilijker dan je denkt.

sad Opgelost

Op 4 oktober 2018 om 12:28 schreef Klantenservice bol.com:

Beste meneer ,

Bedankt voor je email waarin je een toelichting geeft van het probleem

Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen op *******.
Helaas heb ik je niet kunnen bereiken, daarom stuur ik je deze email.

Ik heb meteen Iron Sky bekeken en gezien dat deze deel uit maakt van een andere actie, namelijk '10 voor 50 euro'. Dit is de rede dat deze dus niet verrekend kan worden met de '3 voor 25 euro' actie.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag!

Henrieke

bol.com klantenservice

Beste Henrieke ,

Helaas heeft u het fout.
De aktie van Iron Sky 10 voor 50 euro , betreft een Blu-ray , geen dvd.
Nog even de uitleg.
Ik wil mee doen met de aktie 3 voor 25 euro.
Alle artikelen die mee doen kosten 9,99 euro per stuk.
Iron Sky op DVD , kost dat ook , echter is men bij Bol 'vergeten' deze aan de aktie toe te voegen , zodat mijn korting niet wordt berekend.
In mijn winkelmand moet ik nu 30 euro betalen , i.p.v. de aktie prijs van 25 euro.
Inmiddels heb ik hier over gebeld , gemaild , maar men begrijpt dit kennelijk niet.

Harry.

Graag dat ik 25 euro moet betalen voor de drie DVD's in mijn winkelmand , i.p.v. 30 euro.
Graag de DVD van Iron sky toevoegen aan de aktie collectie.

Bol.com
    Beste klant,

Goed dat u hier een melding van maakt. Graag wil ik uitzoeken wat hier precies misgaat. Helaas kan ik geen klantgegevens van u vinden. Heeft u voor mij een klant- of bestelnummer (van een oude bestelling bijvoorbeeld)? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Imro
    bol.com
    Harry DB
    Inmiddels heeft uw klantenservice opnieuw een reactie gegeven , en het te veel betaalde in de vorm van een cadeaubon van 5 euro in mijn account gezet.
    Op die manier betaal ik nu eigenlijk ook 25 euro , maar het hoort natuurlijk niet allemaal zo te gaan....
    Bol.com
    Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Ik ben blij om te lezen dat onze klantenservice dit op deze manier heeft opgelost. Wij zullen dit intern verder nog oppakken.

Imro
    bol.com

Harry DB
Had wel wat meer verwacht van Bol. De aktie is nog steeds niet aangepast , zodat ook een andere consument dit probleem krijgt. Mij hebben ze op de cent af , de aktie gecompenseerd. Wel gebruikelijk , maar niet na dat ik er zoveel telefoontjes en mailtjes aan heb moeten spenderen , dan had er wel een extraatje van af gemogen. Maar goed , bij Bookspot en Wehkamp hebben ze ook leuke akties........

Ook een klacht indienen over Bol.com?