Klacht Bol.com: Ik had niet gedacht dat een groot bedrijf als bol.com deze handelswijze toepast:klantonvriendelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 361490
Gebruiker
%66luchtigeklipdas380
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ik heb vier rugzakken gekocht met een waarde van 300 euro. 50 euro giftcard ingeruild. Vervolgens stuur ik twee rugzakken terug. Je zou verwachten dat ik dan 150 euro terug krijg maar dat is niet het geval. Ik krijg nu 100 euro terug en de cadeau kaart!!!!! Echt heel klant onvriendelijk. Gebeld en dan geeft men aan dat dit heel logisch is want op het artikel dat ik heb geretourneerd zit toevallig de giftcard.....
Ik begrijp dat dit aan de orde is als het resterende bedrag onder het bedrag van de giftcard komt maar niet als ik twee rugzakken blijf houden met een waarde van 150 euro

De oplossing

Ik wil het bedrag van 50 euro niet terug in de vorm van een cadeaukaart maar gewoon terug gestort krijgen op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste %66luchtigeklipdas380,

    We hebben je bericht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste %66luchtigeklipdas380,

    Gisteren heb je contact gehad met mijn collega. Bij deze sluit ik je bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Sheriva van Bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
%66luchtigeklipdas380
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?