Klacht Bol.com: Ik heb 2 keer achter elkaar het verkeerde artikel ontvangen.

Klachtnummer
# 478367
Gebruiker
Mohamed
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 keer achter elkaar het verkeerde artikel binnengekregen. Ik heb de eerste keer gebeld en ze hebben gezegd dat ik de tweede keer wel het goede artikel binnen krijg. Dat is daarna niet gebeurd. Ik voel me hierdoor opgelicht. Op de website staat dat het artikel beschikbaar is maar dat klopt helemaal niet. Ik ben hier erg teleurgesteld in. Ik heb altijd goed gesproken over bol.com, maar dit viel me echt tegen. Ook de klantenservice is niet altijd even geduldig. Toen ik ze belde om te vragen of de andere rekenmachine nog beschikbaar was hingen ze op. Dit was voor mij ook echt heel erg.

De oplossing

De goede rekenmachine opsturen in plaats van 2 keer achter elkaar het verkeerde opsturen en daarna zeggen dat het niet meer leverbaar is, terwijl op de website gewoon staat dat hij nog is uitverkocht.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen