Opgelost door Bol.com: Ik heb geen raectie op mijn klacht ontvangen, verkeerd mailadres?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 463923
Gebruiker
E.F. Pinksterboer
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een klacht over de klachtenafhandeling. Ik heb bericht van BOL.com gekregen dat er een antwoord op mijn klacht is gemaild, maar ik heb geen bericht ontvangen. Mogelijk is het antwoord naar het email-adres gestuurd waarvan ik al diverse malen heb aangegeven dat het niet meer bestaat.

Gewenste oplossing

Ik zou graag dat BOL.com de reactie op mijn klacht #456439 naar mijn huidige emailadres stuurt. Chantal van BOL.com meldt dat er op 8 Juli een reactie op mijn klacht aan mij gemaild is, maar ik heb niets ontvangen (ook niet in mijn spam).
Geboden oplossing
Hoewel geen bericht van Bol.com is ontvangen (Bol correspondeert naar mijn oude en niet meer bestaande mailadres) lijkt het probleem nu toch opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen