Opgelost door Bol.com: Ik heb geen raectie op mijn klacht ontvangen, verkeerd mailadres?
Details
Klacht
Ik heb een klacht over de klachtenafhandeling. Ik heb bericht van BOL.com gekregen dat er een antwoord op mijn klacht is gemaild, maar ik heb geen bericht ontvangen. Mogelijk is het antwoord naar het email-adres gestuurd waarvan ik al diverse malen heb aangegeven dat het niet meer bestaat.Gewenste oplossing
Ik zou graag dat BOL.com de reactie op mijn klacht #456439 naar mijn huidige emailadres stuurt. Chantal van BOL.com meldt dat er op 8 Juli een reactie op mijn klacht aan mij gemaild is, maar ik heb niets ontvangen (ook niet in mijn spam).- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.