Klacht Bol.com: Ik kan niet meer achteraf betalen bij BOL.com

HvanH

De optie 'achteraf betalen' is voor mij niet meer toegankelijk en de medewerkers van de klantenservice van BOL.com weten niet waarom. Ze hebben er geen invloed op, kunnen me niet vertellen waarom de optie afgesloten is en kunnen die ook niet zomaar herstellen. Ook het hoofdkantoor zegt niets voor me te kunnen doen. Dit lijkt me erg vreemd en het komt bijzonder weinig klantvriendelijk over. Ik voel me bovendien ongelijk behandeld, zonder duidelijke reden.

Ik zou graag weer achteraf betalen, zoals altijd en zoals (de meeste) andere mensen.

Bol.com
    Beste klant,

Uiteraard kan ik mij voorstellen dat uw vriendin graag ook de optie achteraf betalen heeft. Graag kijk ik even met u mee. Aan de hand van dit bericht kan ik helaas niet het account van uw vriendin vinden. Zou u mij misschien een oud bestelnummer van haar kunnen sturen of haar klantnummer?

Alvast bedankt.

Femke van bol.com
    Bol.com
    Beste mevrouw Van Haren,

Zojuist heb ik u een email gestuurd.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u gerust reageren op die email.

Fijne dag & groet,
    Tony van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?