Opgelost door Bol.com: ik voel mij opgelicht Bol.com / Assortiemarkt.nl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 459354
Gebruiker
mar54
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Product teruggestuurd en geen terugbetaling ontvangen is nu een maand geleden, niemand reageert zowel Bol.com niet en Assortiemarkt.nl niet.Geld kwijt en product kwijt schandalig.

De oplossing

mijn geld terug !

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bol.com is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mar54
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bedankt klachyenkompas, het geld is teruggestort!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen