Klacht Bol.com: Ik wil graag dat het apparaat gratis bij ons thuis wordt opgehaald!
Details
Klacht
Ik wil een Nespresso koffiemachine opsturen ter beoordeling/reparatie binnen de garantietermijn. Alleen nu kan dit alleen gratis als je een select abonnement hebt.Dit abonnement loopt wel op ons adres, alleen op naam van mijn partner. Na overleg met de klantenservice blijven zij op het standpunt dat het niet mogelijk is om het apparaat gratis te laten ophalen en mogelijk retourneren! Dit terwijl er nog garantie op het apparaat zit en wij dus op ons adres wel een select abonnement hebben.
Gewenste oplossing
Ik zie het liefst dat ze de koffiemachine retour nemen en mij mijn geld terugstorten.Nu zij hebben aangegeven eerst zelf te willen beoordelen of zij het apparaat misschien nog wel kunnen repareren, wil ik graag dat zij de koffiemachine gratis bij mij komen ophalen ter reparatie en indien mocht blijken dat ook zij het apparaat niet gerepareerd krijgen, mij mijn geld retour storten. Het apparaat is tenslotte al 2 keer door Nespresso zelf gerepareerd, echter zonder succes!!!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.