Klacht Bol.com: Ik wil graag dat het apparaat gratis bij ons thuis wordt opgehaald!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 631202
Gebruiker
P.H.J. Roumans
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wil een Nespresso koffiemachine opsturen ter beoordeling/reparatie binnen de garantietermijn. Alleen nu kan dit alleen gratis als je een select abonnement hebt.
Dit abonnement loopt wel op ons adres, alleen op naam van mijn partner. Na overleg met de klantenservice blijven zij op het standpunt dat het niet mogelijk is om het apparaat gratis te laten ophalen en mogelijk retourneren! Dit terwijl er nog garantie op het apparaat zit en wij dus op ons adres wel een select abonnement hebben.

Gewenste oplossing

Ik zie het liefst dat ze de koffiemachine retour nemen en mij mijn geld terugstorten.
Nu zij hebben aangegeven eerst zelf te willen beoordelen of zij het apparaat misschien nog wel kunnen repareren, wil ik graag dat zij de koffiemachine gratis bij mij komen ophalen ter reparatie en indien mocht blijken dat ook zij het apparaat niet gerepareerd krijgen, mij mijn geld retour storten. Het apparaat is tenslotte al 2 keer door Nespresso zelf gerepareerd, echter zonder succes!!!
Geboden oplossing
Hiermee is mijn klacht dus niet opgelost. Dit antwoord heb ik ook al gekregen van de medewerker van jullie klantenservice! Wij zijn 2 gehuwde partners, dus dit klopt gewoon niet!! De oplossing is dat jullie de Nespresso machine gewoon gratis bij mij thuis komen ophalen ter reparatie en indien ook bij jullie reparatiedienst mocht blijken dat reparatie ( 3de keer) niet lukt, dan zien wij graag ons geld retour! In afwachting van jullie oplossing?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen