Klacht Bol.com: Imeinummer uitgeven van aangeschaft toestel tmv mail of brief ivm verzekeren toestel

Debbie

Ik heb 7 september een Iphone 6 gekocht tvw van € 769,-, Ik wil dit toestel verzekeren.
Hiervoor moet ik de nota indienen van mijn aanschaf waar het Imei nummer en/of serieummer op vermeld staat. de verzekereing heeft een identiek nummer nodig.
Dit staat niet op de nota van bol.com en bol.com wil de nota niet aanpassen.
Daarna diverse malen gevraagd om me dan iets aan te leveren op papier waar op staat dat ik bij bol.com een iphone 6 heb aangeschaft met het serienummer en /of i meinummer daarop vermeld. Mijn verzeraar gaf aan dat als ze zo erg moeilijk doen over het aanpassen van een factuur dat dat mogelijk ook zou volstaan. Het vervelendede hier in is, dat hoe ik het ook vraag of uitleg telefonisch of per mail, dat ze blijven terug mailen, dat ze helaas geen factuur aan kunnen passen. Bol.com staat totaal niet service gericht tegen over zijn klanten en denkt niet mee. Het lijkt me een simpel verzoek. Het toestel is nu niet te verzekeren.

zie hierboven

Bol.com
    Beste Debbie,
    Bedankt voor je melding. Ik heb je vraagstuk in behandeling genomen en kom er zo snel mogelijk bij je op terug.
    Groet,
    Kirsten van bol.com
    Debbie
    Graag zsm terugkoppeling.
    Bol.com
    Beste Debbie,
    We hebben elkaar deze week gesproken. Ik heb je na ons telefoongesprek een e-mail gestuurd met mijn onderbouwing, zodat je deze naar de verzekering kunt doorsturen. Hopelijk kun je het toestel verzekeren. Mocht je nog vragen hebben, dan laat het mij gerust weten.
    Groet,
    Kirsten van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?