Opgelost door Bol.com: incasso met verkeerde naam (fraude)

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 447972
Gebruiker
hangoor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een incasso ontvangen maar niet met mijn naam erop. Helaas wel mijn adres. Dit heb ik reeds eerder gehad en destijds is dit moeizaam opgelost door Bol (uiteindelijk wel een bon ontvangen). Destijds is vastgesteld door Bol dat het adres van de factuur kan worden gewijzigd. Nu dus weer precies hetzelfde na 2 jaar met weer met wederom dezelfde naam op de brief. Bellen met de klantenservice levert weer niks op. Ik kan weer een langdurige traject in om dit op te lossen, waarbij ik zelf alle actie moet ondernemen. Wel vreemd dat dit weer zo kan. En Bol het is wel zo netjes om je eigen fouten op te lossen!

De oplossing

Ik wil dat Bol dit gaat uitzoeken en mij op de hoogte houd. Daarnaast wil ik zelf verder geen enkel actie moeten ondernemen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hangoor
Datum
Uiteindelijke oplossing
In eerste instantie geen oplossing. Ik moest zelf maar contact opnemen met het incassobureau. Dat vind ik absurd. Zelf na een dag nogmaals gebeld met klantenservice. Dit keer wel goed opgepakt (intern aangemerkt als fraude). Na een dag een mail dat voor mij alles is opgelost. Er komt geen incasso meer op mijn adres van een andere klant van bol.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen