Klacht Bol.com: incasso via Accountor ref. 192048-16 betreft bestelling bij Bol.com

# 192816
Yvonnevlaardingerbroek

Ik denk dat ik als consument goed gehandeld heb en vertrouw erop dat ik het boek op de juiste manier geretourneerd heb. Ik heb aan Bol.com een retourlabel gevraagd maar dat kreeg ik niet. Later heeft Bol.com mij via mail laten weten dat in geval dat produkten van wederverkopers terechtkomen bij Bol.com, zij deze doorsturen naar de wederverkoper. Ik heb op elke mail/post gereageerd, hetzij via mail, hetzij telefonisch. Ik heb hier heel veel tijd aan besteed. Bij de laatste herinnering van Bol.com heb ik direct met een medewerkster gesproken die mij verzekerde: dat gaan we direct voor u regelen! De eerstvolgende reaktie was post van Accountor! Verder verwijst elk van de 3 partijen mij naar een van de anderen. Ik weet het niet meer. Ik verzoek u daarom vriendelijk de invordering te staken.

Ik wens dat de vordering ingetrokken wordt, immers ik heb geen produkt in mijn bezit!

Bol.com
    Beste Yvonne,

Jouw melding is ontvangen en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact je met je op.

Groet, Didi van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?