Klacht Bol.com: Inpakservice was slecht

Klachtnummer
# 329250
Gebruiker
I.M. Schuurs
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Om het bestelde boek on te pakken hen ik 2 euro extra betaald. Echter, de verpakking was slordig en kapot. Bovendien had het pakpapier afgegeven op de kaft van het boek.

De oplossing

Ik wil de door mij betaalde 2 euro terug en excuses voor de slechte service.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    We hebben je melding gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een mogelijke oplossing. Deze heb ik per e-mail gestuurd omdat ik je telefonisch niet kon bereiken.
    Als je wilt kun je uiteraard reageren op mijn e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Manon van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen