Klacht Bol.com: iPad niet geleverd wegens vergissing bij bol.com

Klachtnummer
# 74843
Gebruiker
wdercksen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

iPad besteld bij bol.com via internet. Stond geprijsd voor 319 euro. Betaald via iDeal. Levertijd zou 3-5 werkdagen kosten. iPad is cadeau voor mijn ouders die morgen hun 65 jarig huwelijksjubileum vieren. Iedereen meebetaald, ook kleinkinderen. Op de 6de (!) werkdag krijg ik bericht van bol dat ze niet leveren omdat het op een vergissing berust. Prijs had 399 moeten zijn.

Vraag: is het niet zo dat een artikel dat voor een bepaalde prijs staat aangeprijsd ook voor die prijs verkocht moet worden?

Een vriendelijke groet,
Wim Dercksen

De oplossing

Ze moeten het artikel gewoon leveren!

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Sietske van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer/mevrouw,Wij hebben u een e-mail gestuurd naar het e-mailadres in uw account.Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    wdercksen
    Datum
    Na twee bevestigingen om te leveren komtBol .com nu ineens met de mededeling dat ze de betreffende ipad helemaal niet hadden!!!
    Het moet niet gekker worden!

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen