Klacht Bol.com: Is het mogelijk deze kaar te heractiveren zodat deze alsnog gebruikt kan worden?
Details
De klacht
Bol.com cadeaukaart €50 verlopen.Mijn vrouw en ik zijn allebei jarig eerste en tweede week van januari. We hebben net een Bol.com cadeaukaart ontvangen voor onze verjaardagen. Bleek dat deze is verlopen. We hebben deze kaar van mijn schoonvader (gepensioneerd) ontvangen.
Toen we gingen iets hier mee bestellen bleek dat de kaart sinds september 2020 verlopen is. Staat op de kaart geen vervaldatum en mijn schoonvader heeft de bon niet meer. Hij gaat sporadisch naar de winkel door corona omstandigheden. Mijn schoonvader heeft deze kaart paar jaar geleden voor ons gekocht. Hij heeft hem kwijt geraakt toen zijn vrouw plotseling ziek geworden en kort daarna overleden.
Nu hebben we de kaart maar helaas verlopen
De oplossing
We willen graag de kaart verzelveren, mijn vrouw is haar baan kwijt door zwangerschap en bevalling en we moeten verder met één inkomen sinds paar jaar "zeker moet ik in deze tijd niet klagen, sommige mensen hebben door corona helemaal geen inkomen".Is het mogelijk deze kaar te heractiveren zodat deze alsnog gebruikt kan worden?
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.