Opgelost door Bol.com: ivm slechte review mail gekregen van bol.com en die zouden binnen 3 dagen contact opnemen en we zijn nu weer 10 dagen verder

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 191316
Gebruiker
bruut
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ivm slechte review mail gekregen van bol.com en die zouden binnen 3 dagen contact opnemen en we zijn nu weer 10 dagen verder maar nog niks gehoord. Had een bestelling gedaan maar er kwam geen bevestigingsmail. Gebeld en er stond geen bestelling in het systeem, geld was wel direct afgeschreven. Er werd mij verteld om opnieuw te bestellen oke en gedaan. Enkele uren later bevestigingsmail van eerste bestelling, weer direct gebeld om te annuleren , dit moest ik in eerste instantie zelf regelen maar hij ging het toch maar zelf proberen, na enige minuten te wachten aan de telefoon kwam er het antwoord dat dit niet meer kon, bestelling zat al in systeem. De post kwam dus 2 pakketten afleveren en die andere kon ik niet direct retourneren en moet dit zelf naar ah brengen.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Bert,

    Wij hebben jouw bericht gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Bert,

    We hebben elkaar net gesproken en de pedaalemmerzakken zijn onderweg.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    bruut
    Datum
    er is eindelijk gebeld en heb nu weer het idee dat ik serieus genomen werd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bruut
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen