Opgelost door Bol.com: ivm slechte review mail gekregen van bol.com en die zouden binnen 3 dagen contact opnemen en we zijn nu weer 10 dagen verder

# 191316
bruut

ivm slechte review mail gekregen van bol.com en die zouden binnen 3 dagen contact opnemen en we zijn nu weer 10 dagen verder maar nog niks gehoord. Had een bestelling gedaan maar er kwam geen bevestigingsmail. Gebeld en er stond geen bestelling in het systeem, geld was wel direct afgeschreven. Er werd mij verteld om opnieuw te bestellen oke en gedaan. Enkele uren later bevestigingsmail van eerste bestelling, weer direct gebeld om te annuleren , dit moest ik in eerste instantie zelf regelen maar hij ging het toch maar zelf proberen, na enige minuten te wachten aan de telefoon kwam er het antwoord dat dit niet meer kon, bestelling zat al in systeem. De post kwam dus 2 pakketten afleveren en die andere kon ik niet direct retourneren en moet dit zelf naar ah brengen.

Bol.com
    Beste Bert,

Wij hebben jouw bericht gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com
    Bol.com
    Beste Bert,

We hebben elkaar net gesproken en de pedaalemmerzakken zijn onderweg.

Jolanda van bol.com
    bruut
    er is eindelijk gebeld en heb nu weer het idee dat ik serieus genomen werd

bruut

Ook een klacht indienen over Bol.com?