Opgelost door Bol.com: JBL Charge 2

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133030
Gebruiker
lennardvdv
Datum
3 reacties

Details

De klacht

16 juni van dit jaar heb ik een JBL Charge 2 aangeschaft, in het begin was ik erg blij met deze aankoop, maar na iets langer dan een maand is het achterste gedeelte is defect geraakt (18 of 19 juli heb ik daarover gebeld) omdat ik op vakantie ging heb ik hem toen niet op kunnen sturen voor reparatie, dit heb ik 11 augustus gedaan. Toen ik hem terugkreeg is er niets veranderd want nog steeds is het achterste gedeelte van mijn speaker nog steeds defect, ik was erg teleurgesteld en helemaal omdat het net 2/3 dagen buiten mijn garantie viel kreeg ik geen nieuw product en nu ben ik na de reparatie die niet is uitgevoerd furieus op het bedrijf, ik verwacht een passende oplossing voor dit probleem

De oplossing

Ik verwacht een nieuw product dat naar behoren werkt

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Lennard,
    Zojuist heb ik je klacht in behandeling genomen. Ik heb je gebeld, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Vandaag of morgen probeer ik het nog een keer.
    Groet, Kirsten van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hallo Lennard,
    Bedankt voor ons telefoongesprek van zojuist. We zijn er samen uitgekomen en ik heb je de oplossing per e-mail bevestigd. Een fijne dag verder.
    Groet, Kirsten van bol.com
  3. Auteur
    lennardvdv
    Datum
    Ben erg blij met de afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lennardvdv
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?