Klacht Bol.com: Kaart is geblokkeerd

Klachtnummer
# 422380
Gebruiker
Tjididi#cadeaukaart
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een cadeaubon van mijn bedrijf vorige jaar december gekregen. Ik probeerde vandaag iets te bestellen via de site van bol.com maar ik kreeg het bericht *kaart is geblokkeerd*. Ik snap het niet. Ik heb een cadeau bon van 25€ van mijn bedrijf gekregen als kerst cadeau. Wat moet ik doen?

De oplossing

Kan je mijn kaart deblokkeren zodat ik het nog kan gebruiken? Want dit is echt niet normaal. Alvast bedankt.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen