Klacht Bol.com: kadobon van 20 euro niet geactiveerd en daardoor onbruikbaar en waardeloos

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 406089
Gebruiker
Rein
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een kadobon gekregen voor mijn verjaardag. De gever heeft hier 20 euro voor betaald. Volgens Bol is de kaart niet geactiveerd en kan ik deze daarom niet gebruiken.

Bol geeft 2 oplossingen:

-Teruggaan naar de winkel (en dan? gever heeft kassabon niet meer na 1/2 jaar)
-Accepteren dat het geld kwijt is.

Bol zegt dat ze niks kunnen doen. Er is 20 euro voor deze kaart betaald en hij is van Bol. Ik vind dat Bol daarom verantwoordelijk is en dit netjes hoort te regelen. Bol hoort er zorg voor te dragen dat hun procedures kloppen en dat dit probleem uberhaupt niet kan gebeuren.

De oplossing

ik wil mijn bon kunnen gebruiken zonder problemen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rein
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?