Opgelost door Bol.com: Kadobonnen omgezet voor niet leverbare producten

Bart

2 boeken op de site van bol.com gezien, en daarvoor enkele VVV kadobonnen laten omzetten naar bol.com kadocodes. De boeken besteld, die binnen 3-4 dagen geleverd zouden worden. Na bestelling werd een van de twee boeken geannuleerd omdat het niet leverbaar was. Na enkele dagen volgde nog een bericht dat het andere boek geretourneerd zou zijn. Ik had het echter nooit ontvangen. Contact opgenomen met bol.com (eerst per email, maar daar kwam nooit een reactie op, daarna per telefoon). Advies was om de bestelling nog eens te plaatsen, die zou dan geleverd kunnen worden. Dat bleek niet te kloppen, afhandeling van deze bestelling verliep precies hetzelfde.
Toen de boeken elders besteld, binnen 4 daqen in huis. Gevraagd de kadocodes terug om te zetten in VVV bonnen omdat ik geen producten van bol.com nodig heb. Aan dat verzoek werd niet voldaan. Ook geen enkele tegemoetkoming voor alle moeite en de vertraging.
Waardeloze service, en absoluut niet klantgericht.

Terug omzetten van de bol.com cadeaucodes naar VVV bonnen, of naar geld.

Bol.com
    Beste heer Verspagen,

De boekenbonnen zijn besteld hoor.
    Zojuist heb ik u een email gestuurd.

Fijne dag gewenst & groet,
    Tony
    bol.com
    Bart
    Niet helemaal tevreden met de oplossing, maar in ieder geval wel tevreden dat bol.com nu luisterde, en bereid was om mee te denken.

Bart

Ook een klacht indienen over Bol.com?