Opgelost door Bol.com: Kan geen review plaatsen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 603769
Gebruiker
@Peter.V#
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Sinds geruime tijd kan ik bij bol.com geen reviews meer maken. Als ik dat doe en als laatste op controleren klik, krijg ik de melding dat mijn profielnaam al in gebruik is en dat ik een andere moet bedenken.
Dat is vreemd, want ik heb dat nooit gewijzigd en heb al heel lang een account.
Bij contact met de klantenservice stellen ze voor om dan maar een nieuwe account aan te maken.
Daarbij gaat dus mij hele historie verloren, wat voor mij het paard achter de wagen spannen is.

Gewenste oplossing

Ik wil dat bol.com mijn profielnaam gewoon weer beschikbaar maakt voor mij en als dat zo vreselijk moeilijk is, mij in de gelegenheid stelt om in mijn huidige account een nieuwe profielnaam in te voeren.
Geboden oplossing
Alles werkt weer naar behoren, de medewerkster van Bol heeft de zaak netjes opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

11 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    @Peter.V#
    Datum
    Hallo Chantal,

    Dat is een deel van het probleem. Ik kan keurig inloggen met mijn account gegevens, maar een profielnaam..... ik heb geen iedee waar ik die vind in mijn gegevens.

    Met vriendelijke groet,
    Peter Vooges.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    @Peter.V#
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    @Peter.V#
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    @Peter.V#
    Datum
    Hoi Chantal,

    Het is inmiddels 15.34 uur, helaas lukt het nog steeds niet.
    Ik hoop dat er een andere oplossing komt dus.

    Groeten,
    Peter.
  8. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    @Peter.V#
    Datum
    Prima, ik wacht het weer even af.

    Groeten,

    Peter.
  10. Auteur
    @Peter.V#
    Datum
    Als het goed is gaat Bol.com het probleem vandaag (of morgen) oplossen.
    Wordt vervolgd......
  11. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen