Klacht Bol.com: Kan niet meer achter betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 547234
Gebruiker
wandazet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kan plotseling niet meer achteraf betalen. Ik betaal alles keurig zodra ik het binnen heb, nog nooit een achterstand gehad. Als je belt of chat komen ze met al die standaard kletskoek. Maar ze lossen het niet op want dat kunnen ze zgn niet. Wat een waardeloos bedrijf.

De oplossing

Ik wil dat ze het oplossen en niet met kletskoek komen aan redenen terwijl die redenen niet kloppen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wandazet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles wat zij aandragen klopt niet. Ze moeten gewoon het probleem, wat ze zelf hebben veroorzaakt, oplossen. Nu ben ik verplicht om mn spullen ergens anders te bestellen terwijl ik dat gewoon het liefst bij bol doe. Echt zo irritant.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen