Klacht Bol.com: Kan niet meer achteraf betalen

RaymondB

Ik bestel vaak bij Bol.com, maar ik kan nu in eens niet meer achteraf betalen. Voor de laatste paar bestellingen was dit niet echt een probleem en voor een aantal van de artikelen kan ik het begrijpen (bureaustoel, racing stuur controller). Maar nu wil ik 2 DVD's vooruit bestellen, maar kan alsnog niet achteraf betalen. Ik wil ook niet nu al betalen voor iets dat ik pas in november in huis heb, dus dan maar ergens anders kopen.

Ik heb wel eens een herinnering moeten krijgen van een factuur (maar dat was echt voor 5% van mijn bestellingen en al zeker meer dan een jaar geleden), maar er is nog nooit een factuur onbetaald gebleven, dus ik begrijp dit echt niet. Ik heb voor duizenden euro's aan facturen voldaan over de jaren...

En kom nu alsjeblieft niet met de onzin dat het wordt bepaald door het systeem, maar denk eens mee en help me gewoon door eens te kijken wat echt de oorzaak is in mijn geval. Het is in geval niet het product, want ik kan ook niet meer achteraf betalen voor producten waar dat eerst wel gewoon bij kon.

Ik wil weten waarom ik niet meer achteraf kan betalen en wil niet een onzin generiek antwoord met tig mogelijkheden, maar specifiek waarom niet.

RaymondB

Ook een klacht indienen over Bol.com?