Klacht Bol.com: Kan product niet gratis retourneren!?

Klachtnummer
# 413604
Gebruiker
Kale
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kan een noet werkend artikel niet gratis retourneren omdat ik tot 3x toe een niet te scannen retour label krijg!
6x gebeld met bol.com
Uiteindelijk word mij toegezegd dat ik een nieuw product krijg toegezonden en jet kapotte artikel aan de bezorger kan meegeven.
Krijg ik na 2 dagen een email waarin bol.com de belofte intrekt!
Ik nu dus vopr de 5e keer naar het postkantoor en alsnog zelf betalen?!
Bol.com voelt zich oppermachtig en kan zich ondertussen meten met ali express, qua klantenservice en klantvriendelijkheid.
Nooit meer hier bestellen!

De oplossing

Ik wil schadeloos worden gesteld voor het kapotte product en een welgemeende excuus van bol.com
Om een klant tot 5 x toe naar een post.nl punt te sturen terwijl ze weten dat ze een niet bestaand retour etiket toezenden.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen