Klacht Bol.com: Kapotte televisie

Kees

Ik heb vorig jaar mei een televisie gekocht bij Bol.com met de bijbehorende muurbeugel die zij geadviseerd hebben. Ik wil de televisie in de beugel plaatsen en nog geen 1 min later valt die met beugel en al van de muur. De zaak loopt al sinds 3 mei en tot op heden worden we van het kastje naar de muur gestuurd en worden er afspraken gemaakt die nooit nagekomen worden. Ik heb wel 15 keer gehoord dat er een ander partij erbij gehaald word en vervolgens de leverancier en dat ze ons binnen zoveel dagen bellen nooit hebben ze gebeld en moet ik zelf bellen de leverancier van de beugel is ookal bij ons thuis geweest. En nu ruim 2 maanden later horen we nog niets van bol.com.
Voor mij is dit niet echt klantvriendelijk afspraken maken die niet nagekomen worden maand na maand. Ik wil onderhand wel een oplossing.

Mij en de klacht serieus neemt ipv mij 2 weken laten wachten want het is wel een televisie van 5 a 7 honderd euro.

Bol.com
    Beste Kees,

Dank voor je bericht. Begin juli heb je contact met ons gehad. Wij blijven bij ons standpunt en adviseren je om contact op te nemen met de partner.

Sheriva van Bol.com

Kees
Nee, want jullie hebben daarna weer gezegt dat jullie het zouden oppakken en ik geen contact met de partner mocht zoeken en jullie er achteraan gaan dat is telefonisch toegezegd

Ook een klacht indienen over Bol.com?