Klacht Bol.com: Kapotte wasmachine door product verkocht door Bol

Klachtnummer
# 661811
Gebruiker
Kapottewasmachine
Datum
13 reacties

Details

Klacht

Een bij bol.com gekochte dweil is gesmolten in mijn wasmachine. De dweil is volgens instructies gewassen. Mijn wasmachine helemaal onder het gesmolten plastic. Dweil werd direct opnieuw gestuurd. Wat betreft kapotte wasmachine wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Bij de telefonische klantenservice kan niemand meer dan enkel vertellen dat ik moet wachten. De situatie is van special care, naar de inkoper, naar backoffice naar special care gegaan en nu wordt aangegeven dat deze naar Leifheit (merk dweil) is doorgezet. Wordt aan de telefoon doodleuk verteld dat de persoon die er over gaat nu op vakantie is en dat ik daar ook nog maar even op moet wachten.

Ik doe zaken met bol.com en bol.com met Leifheit. Regel dingen voor JULLIE klant en zorg zelf dat het voor jullie opgelost wordt. Waarom moet de klant hier de dupe van zijn?!

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze de kapotte wasmachine vergoeden

13 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Kapottewasmachine
    Datum
    Dat is dus precies wat jullie al 2 weken roepen. Keer op keer wordt er beloofd om een X aantal dagen later met een oplossing te komen maar dit doen jullie niet!
  3. Auteur
    Kapottewasmachine
    Datum
    Hallo, intussen weer zoveel dagen verder. Wanneer komt er nieuws?
  4. Auteur
    Kapottewasmachine
    Datum
    Het is 10 dagen geleden dat ik deze klacht heb geupload en 22(!!) dagen na mijn eerste melding. Klantenservice hangt midden in het gesprek op. Jullie laten mij machteloos en niemand neemt verantwoordelijkheid.
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Kapottewasmachine
    Datum
    Hoi Natalya,

    Bedankt voor de terugkoppeling en de geboden oplossing. Zou je hierover willen bellen op het 06 nummer dat bij jullie bekend is?
  8. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    Kapottewasmachine
    Datum
    Hi Natalya,

    Ik heb je oproep inderdaad gemist. Morgen in de loop van de ochtend zou mij goed uitkomen. Alvast bedankt!
  10. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  11. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  12. Auteur
    Kapottewasmachine
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  13. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen