Klacht Bol.com: Kapotte wasmachine door product verkocht door Bol
Details
Klacht
Een bij bol.com gekochte dweil is gesmolten in mijn wasmachine. De dweil is volgens instructies gewassen. Mijn wasmachine helemaal onder het gesmolten plastic. Dweil werd direct opnieuw gestuurd. Wat betreft kapotte wasmachine wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Bij de telefonische klantenservice kan niemand meer dan enkel vertellen dat ik moet wachten. De situatie is van special care, naar de inkoper, naar backoffice naar special care gegaan en nu wordt aangegeven dat deze naar Leifheit (merk dweil) is doorgezet. Wordt aan de telefoon doodleuk verteld dat de persoon die er over gaat nu op vakantie is en dat ik daar ook nog maar even op moet wachten.Ik doe zaken met bol.com en bol.com met Leifheit. Regel dingen voor JULLIE klant en zorg zelf dat het voor jullie opgelost wordt. Waarom moet de klant hier de dupe van zijn?!
Gewenste oplossing
Ik wil dat ze de kapotte wasmachine vergoedenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.