Klacht Bol.com: klacht belachelijk maken
Details
Klacht
ik had een klacht gestuurd naar bol.com over de manier waarop mijn bestelling verpakt was. Het betrof 6 flacons van plastic die niet kwetsbaar zijn of kunnen breken.Die waren verpakt in een doos waar wel 8 keer van de bestelde 6 units in konden.
De doos was tot de nok toe gevuld met lichte plastic pijpjes.
Mn vuilniszak was na het krijgen van dit pakket voor een derde gevuld.
Heb ze gemeld dat ik dat in huidig klimaat niet meer acceptabel vind.
Antwoord was: kreeg nog een pakketje met een plastic tree met zogenaamde koekjes van eigen deeg. tree was weer verpakt in plastic
Vond het niet eens grappig maar verregaand schandalig.
zo ga je niet met je klanten om
Gewenste oplossing
ik hoef niet meer geholpen te worden door Bol.com behalve met een excuus.Dit bedrijf is het mijne niet.
Ga daar nooit meer bestellen.
wat zij daar doen met verpakken is niet meer van deze tijd en de reactie als je daar wat van zegt:
schandalig gewoon!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.