Klacht Bol.com: klacht belachelijk maken

jetjevanp

ik had een klacht gestuurd naar bol.com over de manier waarop mijn bestelling verpakt was. Het betrof 6 flacons van plastic die niet kwetsbaar zijn of kunnen breken.
Die waren verpakt in een doos waar wel 8 keer van de bestelde 6 units in konden.
De doos was tot de nok toe gevuld met lichte plastic pijpjes.
Mn vuilniszak was na het krijgen van dit pakket voor een derde gevuld.
Heb ze gemeld dat ik dat in huidig klimaat niet meer acceptabel vind.
Antwoord was: kreeg nog een pakketje met een plastic tree met zogenaamde koekjes van eigen deeg. tree was weer verpakt in plastic
Vond het niet eens grappig maar verregaand schandalig.

zo ga je niet met je klanten om

ik hoef niet meer geholpen te worden door Bol.com behalve met een excuus.
Dit bedrijf is het mijne niet.

Ga daar nooit meer bestellen.
wat zij daar doen met verpakken is niet meer van deze tijd en de reactie als je daar wat van zegt:
schandalig gewoon!
de reactie van bol betrof slechts de toegezonden verpakking en een melding dat ze daar beter op moeten letten waar ik werkelijk heel boos om ben: het pakket wat ik niet besteld had, Het koekje van eigen deeg dat werd niet besproken. Iemand die iets meldt over verpakkingswijze ook nog een hele lange vinger sturen met een pakket vieze kapotte koekjes in een kartonnen doos en ook nog in plastic verpakt, Met zo n bedrijf ben ik echt wel klaar vond ik echt ronduit schoftig, ander woord heb ik er niet voor

Bol.com
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Bol.com?